Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

rindu dalam duka

Malam ini ku sendiri
tanpa ditemani cahaya bulan
dalam menanti pagi menjelang tiba
mengapakah kau nodai cinta murni?
sedangkan kau tahu cintaku suci

Kau merobek jiwaku
tanpa peduli ku terluka
bukan kemahuanku
bukan kehendakku
atas kegagalan cinta ini

bukan ku tak mengerti
aku hanya insan
yang menuntut kerinduan
dalam kesakitan bicaramu

aku pasrah akan ketetapan ini
mungkin diri kurang mengerti
dalam mengenal diri sebenar

#aku merinduimu dengan sepenuh kerinduan, tidakkah kau mengerti apa yang ku rasakan ini.

No comments: