Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

Dikala.........

Dikala kau berputus asa denganku
aku masih setia denganmu
Dikala kau benci terhadapku
aku tetap setia mencintaimu
Dikala kau mencabarku
aku kaku tanpa kata
bukan bererti aku takut
tapi aku tak mahu yang lain selainmu
Dikala kau melantang suara
sedikit pun takkan ku berganjak
Dikala kau memutuskan
sedikit pun tiada rasa benci terhadapmu
Dikala kau nyatakan kesabaranmu
mengertilah yang aku juga bersabar denganmu
Dikala kau menghina diri
tidak sekali aku percaya
kerna ku tahu kau adalah yang terhebat
Dan dikala segala telah terjadi
ku redha andai ini jalan buatku....

No comments: