Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

S.H.M.I.L.Y

Heyyyy awak yang di sana tu. saya ada utusan untuk awak.

Buah Hatiku.... Mungkin saya bukanlah yang terbaik untuk awak. tak seperti sahabat2 awak yang memiliki buah hati yang sempurna. selalu teman buah hatinya makan, study dan sebagainya. Maaf kerana saya tak mampu memberikan semua itu kepada awak. Saya tahu saya tak selalu teman awak makan, tak selalu study dengan awak. Kalau takde kelas pada hari tu, memang awak takkan nampak muka saya kan. Saya tahu awak terasa dengan saya. Saya tahu awak sedih dengan saya. Saya cuma nak awak tahu, walaupun saya tak buat apa yang girlfrienddd kawan2 awak buat. tapi awak sentiasa dalam ingatan saya. Awak sentiasa ada dalam setiap doa2 saya. kalau saya doa saya nak berjaya dalam hidup ni, awak mesti ada dalam kejayaan saya tu. Awak janganlah fikir bila saya memiliki segala kejayaan saya, saya akan tinggalkan awak. Saya tak kisah kalau orang nak cakap "Aiman kau tengok tu, amal dapat result bagus2. dia study dgn geng2 dia je. kau kat sini result biasa2 je. dia dah lupakan kau". Awak!! saya tak kisah lah apa pandangan orang terhadap awak, terhadap saya. Apa yang penting saya takkan lupakan awak, takkan lupakan segala yang telah awak korbankan untuk saya. Saya takkan lupa semua tu. kalau nanti saya dapat pekerjaan yang bagus, saya pun nak awak juga dapat pekerjaan yang bagus. Saya tak selalu dengan awak bukan sebab saya ada yang lain, bukan juga sebab saya dah tak sayang awak. Tapi sebab saya sayang awak lah saya buat semua ni. Sebab saya sayang awak lah saya belajar untuk tak bergantung harap hanya pada awak. Sebab saya sayang awak lah saya semakin jauh dari awak. Tak semudah ABC tau saya nak belajar jauh dari awak ni. Saya harap awak faham keadaan saya. Ada sebab yang lebih besar kenapa saya buat awak macam ni. Saya harap awak mengerti.

SEE HOW MUCH I LOVE YOU :)

Setiap apa yang berlaku sekarang, akan ada ganjarannya di masa hadapan
Saya tunggu awak dengan lafaz "Aku Terima Nikahnya NURUL AMALINA BINTI ANUWA"

No comments: