Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

Bonding Between Us

Orang kata kami tiada bonding
Kalau tiada masakan kami boleh bersama
dalam susah senang suka dan duka
Orang kata kami senang saja bersama 
Kalau benar kenapa masa susah
kami masih tetap bersama?
Orang kata kami menjengkelkan
kami tak peduli
kami sedar kami tak sebaik mereka

Kami makan bersama
Kami lepak bersama
Kami buat apa pun bersama
Kami tak gaduh
Kami jujur kalau tak suka
Kami tak simpan dalam hati
Itu rahsia kekuatan persahabatan kami

Kalau ada yang bersedih
kami sentiasa disisi
Kalau ada yang lemah
kami sentiasa memberi kekuatan
Kalau ada yang dihina
kami masih bersama 
tanpa mempedulikan kata orang

Aku masih ingat
saat aku kehilangan teman
kalian hadir memberi kekuatan
dan akhirnya kita bersama
menjadi sebuah ikatan 
yang takkan pernah putus
In Shaa Allah

Walau kami jauh
Kami tak lupa antara satu sama lain
Biar tak sms atau call
Tapi sentiasa dalam hati

Bonding Bukan bererti
kami bersama berkepit
Tapi bonding datang dari hati
Susah senang ada 
suka duka tak pernah hilang
gelak tawa bersama
ketika duka lagilah bersama

itulah ikatan antara kami = bonding between us


emmy natila binti ahmad.nurul fatin khairiyah binti ibrahim.
nurul syaqirah binti muhammad sufi.nurul amalina binti anuwa.

No comments: