Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

Aku tanpa hidayahMu


Aku leka dengan duniawi
Membuat aku bongkak dalam segala hal
Membuat aku melukai insan yang aku sayangi
Aku alpa dalam mengenalMu
Aku lupa akan penciptaku

Dan tika aku tersungkur
Aku masih lagi alpa
Aku lupa siapa diri
Nafsu menjadi rajaku
Iman runtuh tanpa sapaan

Ya Allah,
Sesungguhnya aku hina tanpa hidayahMu
Aku cacat tanpa petunjukMu
Aku keji tanpa redhaMu
Terimalah taubatku

Aku tak mahu jauh dariMu
Aku tak mahu berpaling dariMu
Aku ingin selalu dijalanMu
biar susah biar payah
Aku redha jika itu ketentuanMu

No comments: