Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. sila2 la singgah di blog nurulamalinaanuwa.blogspot.com. blog saya x gah pun. maaf la kalau kata2 saya melukakan hati korang. saya tiada niat mahu buat korang terluka. maaf ye. next time singgah la lg ya. terima kasih kerana sudi singgah =)

AKU BUKAN SESIAPA



aku bukan Tuhan yang boleh memberi segala yang kau inginkan
tapi, aku punya cinta yang tak bisa dibeli dengan kemewahan

aku bukan malaikat yang melindungi kau disaat kau terluka
tapi, aku hanya mampu merasakan kesakitan yang kau rasai

aku bukan bidadari yang cantik di atas kayangan
tapi, aku hanya wanita biasa yang akan selalu meletakkan kau dihati ini

aku bukan pahlawan yang boleh memerdekakanmu
tapi, aku rela berkorban demi kebahagiaanmu

aku bukan sesiapa yg harus berada di hatimu
tapi, aku ingin cinta dan kasih sayang yang tulus darimu
dan menerima aku apa adanya

No comments: